Totul despre BLOG, despre blogging ♥

by - iulie 31, 2014




                   Salut tuturor celor care acum citesc acest articol, tuturor ce au un blog si tuturor celor care doresc sa inceapa a scrie pe blog  ♥ !
                   
                  Mi-ar placea sa incep cu faptul ca blogging-ul este foarte dezvoltat pe 2 platforme: WordPress si Blogger.
Despre platforma WordPress va pot oferi diverse detalii doar bloggeri care o utilizeaza. Eu pot sa iti povestesc despre Blogger. Nu vrau sa incep cu istoria, ca a fost creata in anul nustiu cit de catre nustiu cine ...:D Trecem peste asta. Blogger ofera posibilitatea de a-ti crea un blog personal, cit si blog de lucru. Are destule teme pentru a-ti schimba ceva in aspectul blogului, are instrumente diferite pentru a-ti ajuta sa schimbi ceva la design. La fel pe internet puteti gasi diferite teme gratuite cit si platite pentru blogul dvs. blogger la fel permite si cumpararea domenului (.com), cit si amplasarea reclamelor AddSense. Eu inca nu m-amhotarit sa-l cumpar , deoarece e aproximativ 20 $ pe luna...sau pe an.

                                          Sa trecem la tema Despre BLOG         


              Deseori imi vin intrebari de genul " Cum sa-mi promovez bloggul?", "Alina, cum sa am mai multe vizualizari?"

"Ce sa fac ca sa fiu si eu populara?", cel mai apropiat caz a fost chiar ieri,cind o fata mi-a pus una din intrebarile date.
Ce pot sa va spun e ca spunt persoane care isi fac bloggul numai pentru  pupularitate, pentru ca lumea sa stie ca ele
 exista si sunt si persoane care-si fac bloggul numai pentru ei, pentru ca le  place, pentru ca primesc placere din ceea
ce fac, pentru ca isi pun ideile pe o coala electronica . Si cu timpul cineva il gaseste, ii cieteste ceea ce a scris din 

suflet si apreciaza. Nu are sens sa copii ceea ce este deja publicat pe internet, asta de acum este, si nimeni nu o sa
 aprecieze. Ideea e ca eu cind am inceput a scrie pe blogg, erau foarte putine persoane cu un blogg personal, noi, 
cei care suntem de mai de demult in lumea blogosferei, probabil ca avem mai mult succes decit cele persoane care 
de abia au inceput. 
 Nimeni nu va aprecia ceea ce faci daca copii, daca nu ai ideile tale, daca nu scrii ceea ce simti si ceea ce crezi tu. 
Si chiar deloc nu e necesar sa scrii ca un roman innascut, daca esti moldovean. Daca te-ai nascut moldovean nu te face
 roman , ca nici o data nu ei deveni. Pentru ca sunt persoane care incearca sa scrie pur romaneste, dar se vede ca 
totul e prefacut, la fel nu spun ca ar trebui sa incepemem sa promovam rusisme sau prostiile pe care le auzi 
de la oricine la orice colt de magazin. Bloggerul are datoria sa promoveze bunul gust, sa promoveze partea
 pozitiva, sa promoveze binele.Persoanele care imi scriu, deseori sunt MEGA pesimiste si nu cred in propriile forte. 
E logic sa nu crezi in tine cind nu ai inspiratie, e logic sa nu crezi in tine cind stii ca ceea ce ai scris acolo nu iti 
apartine, e logic sa nu crezi in tine, cind toti iti spun ca este de rahat. Dar cind tu stii ca  ai scris tu, din suflet, 
asa cum este, neincredere in sine zboara.  Imi mai scrie ca e "pofighist", cred ca toti stiti ce inseamna:D, 
dar e pesimista. Ok. Cum poti fi pesimist-pofighist?!? Nu iata aceste doua atribute nu se unesc nicidecum
 si nici o data. daca esti pesimist nu poti fi pofighist si invers, pur si simplu e  IMPOSIBIL  .
Asta ti-o indrugi tu, daca tot iti intra cineva pe blog macar 5 vizionari daca ai, inseamna ca cineva itit vede,
 inseamna ca cineva iti citeste, inseamna ca cineva stie de tine, inseamna ca nu e chiar asa cum spui tu, 
inseamna ca totusi cineva are interes despre ceea ce scrii tu.
                 Ceea ce tine de promovarea bloggului.
Blogul ti-l promovezi tu singura, nimeni din bloggeri nu va pune pur si simplu adresa blogului tau la el.
NIMENI din bloggerii moldoveni nu se ocupa de PR . Asa ca nimeni nu are de gind sa-si piarda vizitatorii asa, 
pur si simplu. Uneori Bloggerii fac concursuri , de exemplu Liliana, in care iti da conditiile, daca le indeplinesti, 
primesti ceea ce ai vrut, dar iarasi merge vorba despre sinceritate. Mie vizitatorii nu-mi lipsesc si nu mi-au lipsit 
nici o data, dor ca am felicitat-o si am vrut sa-i fac placut, sincer, totul sincer, am cistigat<3 Un alt mod de
 promovare a bloggului este postarea blogului pe retelele tale de socializare, pe facebook, pe odno, pe twitter, pe ........
 Sau rugati prietenii sa posteze linkul bloggului pe profilurile lor.
                  Si iarasi, nu veti avea vizionari, nu va va observa nimeni daca doar va goniti 
dupa popularitate, eu stiu cu siguranta ca am inceput a scrie pentru mine si cite un pic
 m-a observat lumea, m-au incurajat si iata ca sunt pe drumul cel bun<3   
Nu e nevoie sa postati de 10 ori pe zi, e deajuns si o data dar BUN, decit 10 ori si nimic folos,la fel nu e necesar sa postati
 in FIECARE ZI, daca nu aveti idei, daca nu aveti timp, dar macar de citeva ori pe saptamina trebuie.

Trebuie sa iutati de toti cei care nu va incurajeaza , care va spun lucruri urite, ceva de genul "Blogul tau e de cacat!, UUU"...
 UItati, nu atrageti atentia, Haters Gonna Hate, asta este vocatia lor, Si as vrea sa va spun ca ei Defapt  
           Haterii nici o data nu v-au urit pe voi, nu v-au urit munca, nu au urit ceea ce faceti, ei au urit faptul ca 
TU poti face asta, iar ei nu, ca ei nici nu s-au gindit la asa ceva, Haterii se urasc pe ei pentru ca nu au avut
 vre-o data asa o idee, ca nu  le-a trecut ceva de genul prin cap <3 Iubiti-va haterii, pentru ca defapt ei adora
 munca voastra!  

  Sa stiti ca oricum cineva, din umbra iti urmareste creatiile, ca cineva de acolo, din umbra te adora<3
                                                  

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M