Ветер с моря дул : )

by - iulie 05, 2014




     Eu ascult muzica in fiecare zi, permanent, in orice moment. Si stiu ca nu sunt unica cu aceasta anomalie. Majoritatea persoanelor de pe intreaga  planeta sunt la fel de obsedati de aceasta arta. Fiecare om de pe aceasta planeta se poate regasi intr-o oarecare melodie cineva in muzica lui Mozart, altcineva in cintecele lui Pitbull. Fiecare are preferintele sale in muzica.

      Ceea ce tine de mine , preferintele mele s-au schimbat complet din copilarie,e normal... nu? Ieri la TV cinta un cintec care mi-a amintit de acea copilarie, pe la 4-7 ani.  Atunci nu stiam de cintece moldovenesti, nu stiam ca in Moldova exista cintareti, pentru ca parintii mei ascultau doar muzica ruseasca. Nu stiu eu, dar cred ca faceau bine ca ascultau doar ruseasca, de altfel nu avea sa mai stiu de muzica normala. Nu de altceva, dar mie chiar nu-mi place muzica noastra populara. Parintii mei , in general tata, foarte des cumpara CD-uri cu diverse cintece cu cintaretii estradei rusesti, ce mai tin minte eu de atunci era  Verka Serdiuchika, Natali, Discoteca avaria, Ceai v dvoiom, Ivanushki International si mai multi , insa acum nu mii mai amintesc.(Sa stiti cit de greu mi-am amintit pe acestia :D ). Imi amintesc cum stateam dupa gradinita, da, dupa gradinita, si ascultam cintecele de la Tv sau de pe CD-urile tatalui. De exemplu erau cintecul lui Natali

 Ветер с моря дул. Cum il mai cintam prin casa  si prin gradinita cu toate "Colegele de grupa".  : )







Sau Iurii Shatunov, avea el un clip cu niste copii de clasa 5-6 , clip despre o fetita si un baietel, ce mai iubeam eu cintecul asta ,dar videoul prima data ,cind aveam vre-o 6-7 anisori, am plins, nu stiu de ce ,dar era asa de trist, acum imi amintesc si ma rid : ) , axxx
 Не бойся, не бойся, не бойся,

                                                       Пусть ветер задул свечу на окне.
                                                      За окнами прячется осень…
"А я не боюсь" - тихо шепчешь ты мне.
 Deci cintecul 

                            Юра Шатунов - Не бойся









You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M