Juice... : ) < 3

by - iulie 15, 2014



               Salut! De la postari sufletesti trecem la postari usor delicioase: ) Alina a fost la bunei, i-a vizitat, i-a ajutat, i-a mincat tot ce era prin gradina... Alina.. :D Si am adus acasa ceva fructe, printre care si mere, primele mere, maruntele <3 si acrisoare. Pina cind Alina nu le-a mincat pe toate, Alina s-a dus la tirg sa cumpere si ceva legume, mi-a venit ceva sa cumpar morcovi. Am venit acasa si mi-am amintit de vechiul suc pe care mama il face pe cind Stas era foarte, foarte micut : ). Traditionalul suc cu morcovi. Tin minte ca si bunica il facea sunt sigura ca fiecare dintre voi, cel putin odata, ati baut asa ceva.

           Si cum am spus pentru acest suculet natural e nevoie doar de morcovi si mere, insa daca va pofteste sufletul sau stomacul puteti pune si o sfecla rosie sau ceva zmeura, de exemplu(in acest caz ve-ti avea nevoie de multisoara zmeura).

             Primul lucru pe care il fac eu deobicei este sa spal toate produsele de care am nevoie, mda... Alina, toti fac asta! Apoi le curatam de coaja care ne va incurca in viitorul apropiat.

             Inainte faceam sucul asta la rozatoare, acum mama are incredere in mine si imi permite sa umblu cu toate electrocasnicile astea de prin bucatarie : )  Dar procesul e la fel, fie la storcator fie la rozatoare. La rozatoare trebuie sa-ti pui muscii miinii la munca si sa rozi fructele si legumele, la sfirsit , rezultatul il storci cu miinile(cu manusi de bucatarie daca preferi) intr-un pahar. La storcatorul de fructe procesul e unul tehnic, masinaria face tot ce trebuie, doar preseaza si pregateste.

             Eu primii am stors morcovii (insa asta nu are importanta deloc).


Apoi incet, incet si merele)

Obsedatii de fructe si sucuri naturale vara, ca mine, va spun, daca nu ati gustat, 99,9% ca va v-a placea. Rezultatul e unul asteptat pe linga toaaaate plusurile vitaminale pe care le contine, e extrem de bun, un pahar de dimineata inainte cu jumatate de ora de mincare te invioreaza la maxim, mai ales daca este combinat si cu unele exerctii:)Pe linga asta are si o culoare foarte placuta<3

Cind faci sucul la storcator , ramin "resturile", ramine partea porcovului, a marului care nu a fost stoarsa, daca iubiti piureurile de fructe puteti sa le puneti intr-un borcanas micut si pofta buna la vizionarea unui film, dar asta deja tine de gusturile fiecarui : )

                                 Procesul in sine nu e greu,defapt, e foarte usor, foarte mult timp ocupa curatarea produselor,ca si in procesul oricarei altei mincari de altfel, rezultatul e imbucurator.Si asta e prima data  cind eu am facut suc fara mama sau tata prin preajma :D.
                       Bravo, Alina! <3
Sa aveti o zi buna<3 sau o noapte buna, depinde cind ati citit articolul! Va iubesc! <3                                                              

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M