Zburam in cosmos < 3

by - iulie 04, 2014





      Cind eram mai mica, prin clasele primare, eram obsedata de cosmos, de stele, constelatii , planete si alte minunatii ceresti. Aveam cu tragere 8 anisori si deja luam carti, enciclopedii de la biblioteca leagate de totul ce e acolo, departe. Stiam tot, tot ce se putea citi din acele citeva carti din toata biblioteca noastra despre cosmos. Tot incepind cu atmosfera si terminind cu meteoritii.Mi se parea ceva uluitor sa privesti,sa citesti despre formarea stelutelor, care de pe Terra is asa de mici ,dar in realitate, acolo sus is nuste corpuri gigantice. Am fost interesata daca in celelalte constelatii sint planete si daca acolo locuiesc alti oameni, alte persoane. Straniu dar nici o data nu am crezut in extraterestri,la asa o obsedata mica de infern nu credeam in povestile astea cu monstri. Orice copil la virsta aia, cel putin toti pe care-i cunosteam eu, credeam in aceste creaturi. Priveam diverse filme care sunt cu extraterestri si viata in cosmos si nu mai stiu cum.Dar nu, eu nu eram aia.
          De cind eram mica si pina in prezent am multe intrebari la care nimeni nu-mi poate da raspunsul legate de infernul pe care omul inca nu l-a cucerit.

     Am avut "pasiunea" asta un an, poate 2 , insa nici de cum mai mult, visam ca intr-o buna zi am sa ajung in cosmos la fel ca Gagarin,sa pasesc pe luna, insa dupa aia mama mi-a spus ca o sa raminem definitiv in Moldova, ceea ce mi-a frint toate visele. In fine, in clasa a patra, prin 2010, incepusera a misuna zvonurile ca cum sfirsitul lmii va veni in 2012. Nu am fost deloc speriata de cele auzite, insa multi copii pe atunci erau ingroziti. Inainte de a ma muta la liceul in care invat, in clasa asta (adica prezenta mea clasa) era o fetita care chiar din tot sufletul credea in acest Sfirsit. A spus tuturor ca va veni abisul si nu v-om mai trai, ca 2012 e ultimul an al existentei noastre,erau haos. Ceilalti elevi credeau , nu credeau , dar erau calmi si o poreclisera 2012 . Am trecut peste 21 dec. 2012, colega s-a calmat, dar vai de mine ce se petrecea in toata lumea, iesira clipulete pe YouTube ca acesta e abisul, chiar si un film-documentar,care i-a bagat in speriati pe jumatate din populatia glubului pamintesc. In rusia s-au construit bordeie gigantice,cu provizii muuulte muuulte, arata la TV cit de speriati erau totisi ce sume enorme plateau ca sa intri acolo,in acest moment eu impreuna cu familia stateam la TV si mincam inghetata, reportajul era mai mult pentru familia noastra o comedie, decit o realitate. 

        Am serbat deci acest 21 decembrie si la stiri dimineata,s-a spus ca sfirsitul lumii de pe 21 ecembrie 2012 s-a anulat. S-A ANULAT. Si daca nu gresesc , pare-mi-se ca trebuia sa fie pe 13 mai,daca nu gresesc, 2013, dar de aceasta data fata care era putin de tot stresata,Ana, care ne cunosteam din primele clipe ale vietii noastre scolare,a inceput a crede in permutatul sfirsit, asta chiar m-a doborit. La ale ei este o persoana puternica moral, dar chiar credea si facea alteori panica din povestea asta.

        Dupa cite ati inteles meteoritul care trebuia sa ne omeare in 2012, nu m-a speriat deloc, oare sa fie asta din cauza ca iubeam sa aflu tainele cosmosului, cam citit enciclopediile despre meteoriti si forte ceresti, sa fie oare asta?
        E clar ca si pina in prezent ador cosmosul, insa nu am mai citit demult despre el si foarte multe am si uitat, dar astazi am gasit un clipulet in care un satelit filmeaza rotatia pamintului seara sau noaptea. Priviti si voi, e uluitor!



You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M