Romeo & Julieta

by - iulie 30, 2014




 Salut <3 ! Ce mai faceti? Pentru vare, adica pentru anul urmator la scoala, noua ne da profesoara de citit, ceva lecturi sa "nu uitam a citi".. :| Logic la noi nimeni nu citeste, citim in timpul anului, dar iata ca eu nu-s "iscliucenii" :D, nu-s tare deosebita, dar demult am vrut sa citesc  "Romeo& Julita" de Shakespeare. Nu am citit-o nici o data pentru ca tot e scris in forma de scenariu, in proza  si nu ma prea atrag asa gen de carti. In fineam citit cartea, celor care nu au citit-o sa o cititi numaidecit, e clasica, e interesanta, e o istorioara de dragoste tipica a Renasterii. Pe scurt cartea , personajele principale , adica Romeo si Julieta lupta impotriva destinului pentru a-si salva dragostea.... Asta-i spus pe scurt , "in doua cuvinte".Dar daca tu iubesti sa citesti, dar inca nu ai avut curajul sa citesti cea mai cunoscuta opera a lui William Shakespeare, atunci asta-i momentul potrivit.<3

Astazi am privit si filmul Romeo si Julieta 2013 . Ce pot spune e unul din cele mai frumoase filme pe care le-am vizionat. Unica diferenta dintre film si carte e ca, in momentul cind citesti, tu te regasesti in unul din personaje, totul iti imaginezi, ai propria pictura a  filmului. Cind citesti nu vezi literele dar vezi filmul in regia ta, in costumele tale, numai ca replicile autorului. In film totul iti este dat "ca pe tava" si nu-ti lucreaza deloc imaginatia. De asta eu mai mult iubesc sa citesc cartile decit sa ma uit la filme. :) <3






You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M