< 3 Awee

by - iulie 28, 2014


Privet!<3 Ce mai faceti? 

                         
Ieri seara stateam pe net, ascultam muzica mai citeam si imi vine un mesaj neasteptat pe facebook . Dar ai inainte cu citeva ora am felicitat o bloggerita din Moldova cu implinirea virstei de 16 ani. Cred ca va dati seama :D. Am felicitat-o si mi-am amintit ca citisem ceva pe pagina ei despre un concurs care sa inchie pe 28 iulie, adica astazi. Si am zis de ce sa nu-i spun ceea ce gindesc, sa-i povestesc cum am aflat de ea, cum am aflat de blogul ei. Scriam foarte repede si nici nu-mi dadeam seama cit de multisor am scris si avea sa mai scriu, dar trebuia sa plec . Am scris totul foarte repede pentru ca amscris ceea ce cu adevarat gindesc si tot vroiam sa-i scriu mai mult si mai mult... Nu aveam nici cea mai vaga idee ca voi cistiga, doar am vrut sa-i fac placut Lilianei. Asa s-au aranjat cartile ca ea a ales mesajul meu ca cistigator, nu credeam, dar totul era devarat ( nu credeam doar din cauza ca  nu mai cistigasem in concursuri pe internet, so :) , in realitate, adica in viata mea, in general, am cistigat concursuri)am fost total convinsa cind am vazut postarea pe www.lilianastyle.com . Am sa va arat mesajul mai jos, dar cred ca deja l-ati citit de pe site-ul ei <3  





You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M