Perspective, timp

by - ianuarie 06, 2016




*Afara a nins. Mi-au inghetat miinile.Linga mine sta ceaiul, care a cum 5 minue era fierbinte, acum insa, tot ce-a mai ramas din el este felia de lamie si ultimul fir de abure.Mi s-au crapat buzele si fata.*
Hey! Din cite ati inteles sau nu, nu sunt prea entuziasmata de poposirea iernii definitorii ,chiar deloc(pentru ca e ger,uf). Dar  e anotimpul care trezeste o sumedenie de amintiri din frageda copilarie (eu, fratele, soba bunicii, da-da ) :D
Suntem deja la finele primei saptamini ale noului an, dar divergente esentiale nu le-am depistat , cel putin eu. 
Am perspective majore pentru noul an, ca totusi cineva a intrebat, dar nu le voi aclama.Nu o voi face din simplul motiv ca sunt persoana aia care daca-si spune planurile usor le lasa balta :D , si mi-am demonstrat-o de zeci de ori pe parcursul anilor ,deci va voi anunta de asa numitele"scopuri" in data ce le voi dobindi  si ma voi simti Mama BOSS . So, tineti-mi pumnii:*


Timp.Intrebarea anului.
Pentru ca am trecut pe treapta liceala, mai ales profilul real, nu sunt posesoarea unei cantitati enorme de timp liber, mereu sunt pusa pe teme, invatat, studiat, biblioteca + cursuri suplimentare si casa .Din care timp liber este o raritate si un lux, pentru liceeni. Am fost din totdeauna persoana care trebuie sa faca totul pina la sfirsit, mai ales nenorocitele de teme. Am incercat sa-mi organizez timul, oarecum, dar s-a dovedit un FAIL total ,mereu eram dezorientata si + nu aveam atit de multe activitati prin oras, intilniri si chestii de buisness lady :D. Dar pe linga toate astea incerc sa-mi echilibrez timpul si activitatile, printre care si  postarile .


Nu uitati sa zimbiti si sa fiti motivul zimbetelor celor din jur :*

You May Also Like

2 comentarii

I N S T A G R A M