Inghetata alea Lilia ♥

by - iulie 22, 2014



           Salutari !  Nu am postat zilelea astea, pentru ca am fost putin ocupata, dar in fine. Sa va povestesc cite ceva din cele intimplate in ultimile zile. Citeva zile in urma am fost cu Stas si verisorii nostri la film, adica la un desen animat anume la Как приручить дракона 2 , picii la el se rideau destul de des,  interesant desen, pe alocuri plictisitor pe alocuri chiar amuzant, cred ca toti stiu de el, daca nu  puteti sa va uitati aici . Apoi, logic, infometati, am fost la Pizza, da asta nu conteaza :D . La mine Stas e asa de interesant, cind in desen erau ceva scene cind se sarutau eroii aia, stas "intr-un fel" inchidea ochii si ii stringea, moment asemanator cu acela cind ii dai unui bebelus sa guste lamiia :D.

Mai inainte , vineri, Bezer a venit la mine si ,iarasi, "intr-un fel" ne-am uitat la un film 

                                                            Другая женщина

, care are in rolul principal pe Cameron Diaz , eu eram ceva de genul "Ohh, why not". Eu cum tare greu ma concentrez la un film un pic ma uitam, un pic citeam ceva pe etichetele cremurilor s ii spuneam lilikai ceva, dar ea ca o prapastie, nimic, era intr-atit de concentrata ca nu auzea mai nimic din tot ceea ce-i spuneam:D, Bravo, Liliaa<3 :D


Si mult asteptata zi de ieri, in care nu am reusit sa postez ,mda :D Ca o zi simpla de vara, m-am sculat pe la ora 10 si ziua a trecut extrem de repede. La 6 seara am plecat la Lilica, ea-somnoroasa, cica de la soare, of, Lilia:DAm facut citea poze si ne-am asezat la notebook, am inceput sa ne uitam la govno-vopros pe youtube si ,gospodina a dus inghetata home-made cu Sprite si Barni<3 era foarte inghetata si nu o puteam scoate din "forma" aia, insa pina la urma, ne-am pus muschii degetelor la contributie si le-am scos, Yeaay. 



Si incurind, sper ca pina in seara voi face schimbari la aspectul blogului meu, asa ca astept si eu, sa vad rezultatul <3 !

 

 

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M