Youtube: La Belle Musique si Majestic Casual , muzica pentru suflet si relaxare < 3

by - august 03, 2014




                                   Rebeata, salut!<3
             Deja e august,"kto ne v kurse" :D. Okay. Deja e august, vara a trecut foarte repede, la mine vara a fost una mai lenesa :D Cum ati petrecut-o voi? Ce nou mai aveti?
              Vara a trecut , dar cu muzica buna. Cum am mai spus,eu nu prea pot rezista mult timp fara muzica,CONCLUZIE eu am ascultat toaaaata vara numai muzica:D. Pe youtube ,inca din primavara-iarna, am gasit citeva canale cu muzica. Primul e MajesticCasual, ei au o varietate enorma de remixuri, dar si cintece originale.Al doilea canal e La Belle Musique, aceeasi situatie, o sumedenie de remixuri si cintece originale, playlist-uri cu genl muzicii. Multi dintre voi posiibil ca cunosc aceste canale. Muzica e linistitoare, calma si calmanta, foarte usoara si simpla. Mai iin scurt cind trebuie oricum te ajuta. Muzica are foarte multe genuri, fiecare gen te ajuta la momentul potrivit<3 Apropo, in mare parte muzica de pe blug, este anume de pe aceste canale<3












                                                       Baieti si fete ascultati numai muzica Buna!<3  O zi buna!


                                       

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M