Movie 43

by - aprilie 22, 2014


          Cum va spuneam, astazi am venit cu Ana si am zis sa ne uitam la un film. Dar care?:D Apoi mi-am amintit ca fetele spuneam ca au vazut filmul asta" movie 43", cica" cine nu l-a vazut?", iar eu"EUU!:D". Deci am privit astazi Movie 43:D. E cam fara sens, de fapt n-are nici un sens:D e doar amuzant, e un film care te relaxeaza si-ti permite sa te odihnesi si sa rizi:D mai ales daca te uiti cu cineva:D.. Filmul incepe cu o farsa de 1 aprilie, unde doi prietnei ii fac o farsa celui mai mic pe net, de aici incepe tot:D ei cautau filmul asta "Movie 43", care l-au invintat pustii aia 2 , insa chiar exista. piciul era un geniu spargea parole intrenationale si universale, haker:D...Au gasit primul filmulte despre care era vorba despre un Barbat si oo doamna, care nu- s-au vazut niciodata si au iesit la o intilnire:D, barbatul era om de succes, dar nu avea noroc la femei, destul de atragator, dar avea un git ciudat. Ana cind mi-a spus asta:D Nu ma puteam gindi cum adica git ciudat, in forma de spirala sai era patrat. dar ceea ce am vazut m-a socat si m-a facut sa rid pina iar ma durea burta:D .. mai pe  scurt va veti uita voi si veti vedea ca e foarte pervers. Si da Copii care nu au 15-16 ani NU VA UITATI:D.... E destul de pervers.. Mai in scurt nu va uitati daca nu aveti minimum 14 ani:D
 
                      Filmul ->                        http://kinogo.net/196-muvies-43-2013.html






You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M