"Glumele" de 1 aprilie...

by - aprilie 04, 2014



             De la inceput va avertizez, va anunt, ca nu vrau sa jignesc pe nimeni, care se poate regasi in ceea ce voi scrie eu, Okay?

Glumele de 1 aprilie.
Toate sunt interesante si speciale de felul sau. Eu tin minte ca eram mica le spuneam tuturor"Hey, uite, ti-a cazut cercelul" .Rau.:D Cu cit crestem mai mari cu  atit oamenii se impart in doua categorii:
1. Cei care au glume bune;
2. Cei care nu glumesc.
Eu cunosc ambele tipuri de persoane:D Si va spun ,ca, e mai interesant sa vorbesti cu cineva care stiue o gluma.Stie sa-ti ridice dispozitia la maxim. Deci eu am asa o teorie de 1 apriliecare, in fiecare an ,deja timp de 3 ani, o pun in practica si anume.:"De 1 aprilie nu crede nimanui".In ziua aceasta toti sunt mincinosi:D

Deci zilele astea am intrat pe blogurile la mai multe fete si am observat ca pe ask...la cine nu ai intra fiecare are in descriere "blogul sau". Ceea ce e straniu e ca cele mai multe bloguri sunt create de fetite intre 10 si 13 ani(maximum).Si nu stiu asta e bina sau nu.Dar fie: )) ma bucur ca macar ceva se dezvolta in Moldova asta a noastra. Deci am intrat la fiecare individ in parte, < de 10 bloguri, si ghiciti ce, la toti absolut,la toti era aceeasi"pacaleala": "Buna dragii mei cititiori, astazi vrau sa va fac un anunt important, imi pare rau , dar astazi eu vrau sa-mi sterg blogul...(tra-la-la-la)":D la unii am crezut si eu, dar cind am vazut la toti fix aceeasi, hai, va rog:D...Si Absurd este faptul ca peste o ora scriu"Va amintiti de postarea ulterioara, a fost gluma de 1 aprilie!" :D..Xaxaxa ,Amuzant:D

ABSUURD...Ehh ce o sa le facem, copiii:D 

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M