Alergam: )

by - aprilie 22, 2014



            Saluut: ) Astazi a fost asa o zi interesanta: ) Afara a fost foarte cald si Alina cum sa stea acasa?:D
In sfirsit mi-am implinit marea mea  dorinta . Si, am iesit la "alergat" :D Dimineata... M-am sculat la 7 si la 8:30 m-am intilnit cu Axenia, si am plecat pe faimosul nostru"teren" cei din Straseni stiu despre ce vorbesc:D De fugit, am fugit, dar asa un cerc am fugit, altul am  mers, ma durea extrem de tare umarul, parca mi-l dezlovase cineva. Axenia spunea ca si miine sa iesim dimineata, ca degraba pleaca, mititica:D, si va avea unde alerga insa nu va avea cu cine:D daca nu va ploua, poate, poate da, poate nu:D Sport, sport...



            In fine dupaam plecat la engleza, 2 ore de engleza.......Eram ceva de genul"apara si pazeste":D.. am imblat tot raionul dupa inghetata care-mi place:D Ana imi povestea un film despre o femeie care la miez de noapte a vrut nustiu e sa manince si a calatorit tot orasul pina a gasit ceea ce cauta.. Mai pe scurt asa si eu, numai ca la mine s-a intimplat ziua:DAm cautat pina in ultimul magazin din oras , si in sfirsit:D Norocul mi-a suris: )

           Pe la ora 1 am venit acasa si ne-am uitat la un film cu Ana..:D Despre care toti spun ca l-au vazut dar eu nu, mi-a fost clar si de ce:D De ris ne-am ris foarte mult, buna comedie sa te uiti cu cineva, dar cam nu are sens:D

           Have a good day: )

                      Sa faceti sport! Ceea ce conteaza e lenea motivatia :)

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M