Ne schimbam?

by - aprilie 21, 2014



          Ce de repede mai trece timpul!: ( Ati observat vreo data ca mai ieri erati clasa I , iar acum aveti...am...ma rog, aveti ce virsta aveti?! Eu permanent cind nu pot adormi noaptea sau cind nu am ce face ma gindesc la ceva de genul:).. Imi place sa iau  albumele de fotografii vechi si sa ma uit, sa ma vad asa cum am fost si cum am devenit. E foarte frumos sa ai amintiride cindva, din copilarie ...aia DA Copilarie! : )

          Permanent am avut iluzia ca viata e un templu, care trebuie sa-l parcurgi pina la sfirsit, de altfel, nu are rost sa stai tolonit,fara nici un scop in viata.

         Eu am postat mai deveme o poza  de cind eram mica: D iata, iata:D                                                                                             http://mirrorinoursoul.blogspot.com/2013/12/fotografii.html

     Astazi am gasit pe o pagina a unei reviste-online cum s-a schimbat o fata in decursul a 14 ani:D
A filmat-o tatal sau in decursul a 14 ani, aproape in fiecare zi. E Magnific cu se poate schimba un copil:) si totusi ...La 12 ani era asa draguta: )

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M