#28daystosummerbody

by - aprilie 05, 2016



Dragilor, de acum o lună e deja primăvară!
Bine ați venit în aprilie.
Am vazut destule postari pe retele de socializare cu dorințele majore, în special a fetelor*a venit, primavara, revenim în formă!*.
Deci, cu ocazia acestor frămîntări sufletești,am decis să organizez un maraton al nostru, unic.Și nu voi spune că este doar pentru sănăatate, și nu pentru masă(corporală).Cu toții dorim să arătăm atrăgător, suplu și bineconturat, nu? Cîteodata chiar întrecîndu-se limitele pînă la slăbiciune complete.
 De la început vă spun că eu niciodată în viața mea nu am propagandat diete,cu toate că am avut o situație care , în mare parte, se atribuia unei categorii dietetice, și anume, cu cîțiva ani în urmă, aveam tentația de a slabi pină la oase și am respectat cu strictețe *dieta cu hrișcă*, doar cu hrișcă și legume, atît. Adevaru-i că a funcționat dieta, dar ,cum și era de așteptat, rezultatele nu s-au stabilit pe proporțiile mele, ci, peste o săptămînă, acele 2,5-3 kg care le-am *coborît* în două săptămîni,au revenit la mine, + 1, de îndată ce am reînceput a mă alimenta corespunzător unui adolescent normal. din acel moment, tot ce am mai încercat este o alimentație corectă, sănătoasă.
Spre ce tind?
Pentru următoarele 28 de zile îmi înscriu reguli stricte, pentru a mă pregăti de sezonul adevărat de vară. Intr-o perioadă destul de scurtă în limite temporale, care nu se va rezuma doar la o alimentație sănătoasă ci și la efortul fizic, de care am fost puțin mai lipsită în perioadă rece a anului.
Pe parcursul anului mi-am mai organizat challengeuri individuale ăn care renunțam pentru o peroadă la anumite alimente sau executam anumite exercitii fizice,conform unui plan bine stabilit.

Analizînd indexul glicemic al mai multor produse alimentare, bazîndu-mă pe mai puține cunoștințe în domeniu,am reuțit să alcătuiesc o listă de produse alimentare , care,în decurs de 28 de zile, nu le voi consuma deloc, dar și acele produse  care vor fi consumate ,dar în cantități minime și cu limite bine stabilite.De asemenea, voi include și alimentele de care m-am refuzat acum o perioadă îndelungată de timp, în caz că este cineva printre voi care ar vrea să se alăture maratnului( fapt în care mă prea îndoiesc!).

PRODUSE INTERZISE
1.  Patiseria albă
   - franzelă
   - orice alt tip de pîine albă
   - chifle

2. Fastfood
   - burger
   - cartofi pai
   - orice alt tip de prajitură în ulei

3. Chips, pesmeți

4. Sucuri, lemonade
(procurate; sunt permise cele făcute acasă)

5.Paste din sorturile moi

6.  Colțunași, ravioli

7. Șaurma, hotdog-uri, prăjituri, sufleu
(și ,în general, toate produsele de patiserie care se vind la școală, în magazine, gherete)

8. Iaurturi dulci

9. Brînză dulce, glazurată

10. Pizza

11. Porumb conservat

12.Ciocolată cu lapte, ciocolată albă

13.Înghețata
(vara este permisă , pentru că facem foartă multă mișcare!)
14.Untul

15. Cartoful prăjit , fiert, copt
(dacă nu va puteți refuza de cartofi, atunci pledați pentru  a o coace în cuptor sau a o fierbe întreagă! în caz că ești cu mine)

16. Făină de orez

17. Făină de grîu

18.Zahăr în orice formă

19.Fructoză în formă de praf

20.Cereale de porumb

21. Produse de cofetărie

22. Gogoși

23. Popcorn

24. Budincă

25. Salam, crenvuști

26. Cracker

27. Lazania

28. Dovleac

29. Pîine de grîu

30. Biscuiți de magazin

31. Mancă
(uooof!)

32. Cus Cus

33. Sosuri de magazin

34. Băuturi energizante

35. Produse acoperite cu diverse tipuri de aluat, eclere, placinte

36. Alcoolul

37. Gustări dulci fabricate

38. Cheburek

39. Clătite și alte alimente preparate pe baza făinii de grîu alb și zahăr alb

Probabil am mai uitat ceva, din cele mai banale.


 PERMIS, DAR RAR

1. Paste din sorturi de grîuri tari
 100g ăn prima jumătate a zilei, fără adaosuri.
 O singură dată pe săptămînă.

2. Miere
Deobicei folosesc mierea ca îndulcitor pentru terciul de diminteață .
O linguriță mică, rasă.

3.Pîine neagră
 O felie/zi.

4.Orez
 O dată pe săptămînă.

5.Banane
1/zi


ESTE PERMIS

1. Terciuri
- hrișcă
- orz
- fulgi de ovăz
- bulgur

2. legume
Toate, cu excepția cartofului

3. Verdețuri

4. Ciocolată neagră 70% +
În prima parte a zilei.

5. Supe

6. Borșuri

7.  Fructe uscate
cu limită

8. Pîine de secară

9. Fasole, boboase

10. Carne fără grăsime
Preparată la gril, fiartă, coaptă.
De preferat este carnea de pui, de vită, de vițel, de curcan.

11. Ouă

12. Produse lactate

13. Ulei de măsline virgin și extravirgin

14. Fructe proaspete

15. Nuci, semințe
În prima parte a zilei.



REGIM ALIMENTAR

Micul dejun

Glucide complexe(cereale)+grăsimi(nuci)

Prînz

Proteine(fasole, carne, pește)+ grăsimi(ulei)+ carbohidrați(legume)

Cina

Proteine (brînză, crane)+ carbohidrați(legume)

1,5-2L de apă pe zi

Gustare

Fructe, ceai


Aici o să  concluzionez.
Challenge-urile individuale le-am trecut cu brio, deci , sper, că acesta nu va fi o excepție deviantă. În mare parte, alimentația mea nu se deosebește integral de produsele plasate mai sus, deci maratonul nu ma va mistui complet! Sunt sigura ca cu un astfel de regim alimentar și o serie de sport activă, voi reuși să-mi ating scopul primordial!

             PROMIT CĂ VOI FI FIDELĂ PROGRAMULUI MEU.
             Alina.

#28daystosummerbody #28dayschallenge #mmaraton

Început: 05.04.2016
Sfîrșit: 02.05.2016

You May Also Like

1 comentarii

I N S T A G R A M