All About That Bass - Filme :3

by - decembrie 01, 2014




1.Если я останусь   Multi deja il cunosc, e interesant filmul, merita de privit mai ales daca sunteti  
pasionati de astfel de"incarnari" cinematografice.Filmul in intregime este o poveste de dezbatere
intre viata si moarte.Dragoste, familie si prieteni-debuteaza mesajul general al filmului.
Deci - merita! <3



2.Соседка по комнате Filmul e bun de vizionat odata, cind nu ai ce face si ai chef de un triller,nu 
intratit de inspaimintator. Eu m-am uitat la filmul asta pentru ca in rolul principal e Leighton Meester
(si ea e awesome:3), putea fi mai bun, dar in linii generale are o ideee destul de interesanta si captivanta!  


3.Частоты. Iubitorilor de fizica- asta e pentru voi. Pur pentru voi! Intreg episodul se bazeaza
 pe o cercetare, toti incearca sa-i trezeasca simturile eroinei principale, prin diverse moduri pina cind..... 
  Eu multe nu am inteles in film, pentru ca nu sunt o iubitoare a materiei date, dar  conceptul mi-a placut extraordinar de mult, e abordata o tema interesanta!<3
4.Бабадук - filmul perfect pentru vizionarea cu fratii sau surorile mai mici, multe momente 
amuzante, cu toate ca genul filmului e "Horror", eu l-am privit cu fratele mai mic si sincer e in
 unele momente e mult mai amuzant decit o comedie :D


5.Superнянь . O comedie geniala, demult nu am mai ris la comediile astea contemporane. Ea  
implica situatii, ti s-ar parea , ordinare, aduse intr-o forma autentica , neglijenta parintilor si nuante 
de genu, vise prabusite si reluarea unei etape din viata. Perfect film! <3

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M