What to read?| November

by - noiembrie 20, 2016

    Bună! Ce mai faceți?



    Știu că lipsesc mult , și acum pot enumera 1000 de motive de ce ,totuți , articolele au devenit mult mai rarefiate, și dacă e o dată în lună, măcar, atunci e perfect, dar nu o voi face. Așa că astăzi, indiferent ca deja e 20 noiembrie, am vrut să vă prezint câteva din lecturile mele pe luna noiembrie , am văzut că a prins bine articolul anterior,și am hotărât să continui.

    Cât de mult nu aș fi dorit eu să-mi termin lecturile începute încă în octombrie, și acum, în noiembrie, mă las intimidată de perioada tezelor și pregătirilor pentru, începând cu această săptămână și finisând, cred, cu 16 decembrie(pentru că atunci e ultima teză programată). Noiembrie, adică, ce a mai rămas din el, și prima jumătate a lui decembrie promit a fi foarte tare integrate în studiu, deci unicile cărți care le voi ține în mână sunt manualele școlare, problemarele, caietele de teste și cărțile de studiu a limbii engleze. Dap! O lună fascinantă au liceenii și studenții (:D).


  Cum vă petreceți voi luna noiembrie? Ați reușit să lecturați ceva?
 

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M