TAG: 15 Întrebări Aleatorii : )

by - octombrie 18, 2014



       Am privit multe video, am și citit multe postări bazate pe întrebări într-un anumit domeniu, de exemplu despre scoala,anotimpuri, frați, prieteni etc..Într-un cuvîn, genul ăsta de întrebîri formeză un TAG, el se creează, se preea, se transmite, cred că mulți știu ce e ăsta un ”TAG”.
        Deci, să-i dăm drumul „TAG: 15 Random Questions/15 Întrebări Aleatorii”!

    1.Cum te numește familia/ce poreclă ai în familie?

Ămm, aici nu trebuie de gîndit, în prezent cu toții mă numesc Alina,dar țin minte,în copilărie..., okay acum tot sunt copil,dar eu vorbesc despre prima etapa a copilariei:D, părinții cînd îmi citeau povești mă ascociau cu cele mai interesante personaje, logic. : )

   2.Cel mai ciudat obicei al tău?

La moment nu-mi prea pot aminti...., dar sunt sigură că există, și nu doar unu.

   3.Ai fobii? Dacă da, care?

În linii generale- nu am, dar sunt momente în care pot deveni paranoică..... exagerat de paranoică, spre exemplu cînd se oprește o mașină lîngă mine, sau trece o persoană pe lîngă mine și mă atinge...(Nu trebuie să faci asta).... și nu mă refer la „din greșeală”. Cam atît .

   4.Ai vre-o piesă care ascultănd-o te face să vrei să distrugi lucruri?

Ămm, nu :D De fapt, poate fi Rock-ul Metalic,pentru că sunetele alea ascușite, bruște sunt foarte iritante, formează un sistem nervos energizat negativ care fără a-ți dai seama te transformă într-o persoană negativistă și răutăcioasă.

   5.Ce obiceiuri nu-ți plac la oameni?

Eu detest toatl cînd persoana manîncă cu gura deschisă... adică serios, mestecă bine, cu gura închisă și nu „clefăi”. Mai sunt situații zilnice, cînd mergi pe drum și un bărbat/băiat scuipă,  pe lîngă faptul că dă dovadă că nu ai deloc educație, te mai face și o persoană lipsită complet de respect de sine.

  6.Ce obiceiuri nervoase ai?

Cînd am mari emoții incep a tremura...de frig, indiferent că în ăncăpere sunt 32 de grade sau -5 grade. :D

  7.Care a fost primul tău animal de pluș & numele lui?

Nu țin minte prima mea jucărie de pluș, dar țin minte una din jucăriile de pluș era un urs și-l numeam ”Mișaaa”.: ) :3

  8.Ce băutură comanzi deobicei la Starbucks?

Nu am fost niciodată în așa local și nici nu am idee dacă în Moldova există așa ceva.

  9.Ce reguli de frumusețe  sfătuiești, dar nu o practici?

„Nu mînca după 6-7”. Tot e clar aici : D

  10.Ai aptitudini din categoria „Corp ciudat ”?

Nu. Dar tare aș vrea să pot ridica o sprînceană, că  pe ambele pot, dar una -Nu, mi se pare foarte drăguț mumentul ăsta.: )

  11.Ce mîncare din categoria „nesănătoase” îți place?

Păăăi, McDonalds-ul și Pizza, fastfood în general. Yuuummmmy! :3

  12.Care-i faraza ta „regală”?

 -Asta-i tare classnoo!
-O-kaaay...!
-Du-te de aici : D
-Viața ți-i dată ca să o traiești, nu sa slăbești și să te stresezi cu opinia lor!
-Tu ești frumos/frumoasă!
-Nu mă-nerva , te rog frumos!:D(excepții,cînd sunt sresată sau ceva de geu)
          Ele-s mai multe, însă aceste sunt cele mai utilizate!

  13.Ce piesă îți face „piele de gîină”?

Toate piesele lui Ed Sheeran, „Crazy In Love-Beyonce”, piesele de Craciun „One More Time- Britney Spears” și muulte piese căntate live, frumos: )

  14.Cu cine ai cea mai lungă conversație pe skype?

Stranie întrebare, e Ana.

   15. Este timpul entru culcare! Ce ginduri ai înainte de a te culca?

Înainte de a adormi, regulat, Alina-somnoroasa se transforma în Alina -Filosoful, cu gînduri despre viață, idei trăsnite și gînduri strnii , descriptive , a tuturor persoanelor cu care am vorbit astăzi,o sinteză analitica a zilei în general.(* e straniu)...


          Deci ăsta a fost TAG-ul ”15 întrebări aleatorii”. Dacă ai un blog/videoblog completează și tu ancheta să ne cunoaștem mai bine! Pentru ca asta e menirea TAG-urilor.
          Noapte Bună, v-am pupat:*

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M