: * Хорошие дети не плачут

by - iunie 23, 2014



           Buna!Ce mai faceti? Dupa cum cred ca toti stiu acum e vara...De fapt,MultAsteptata Vara, care in decursul anului o avem in gind fara sa ne mai ... gindim si la alt ceva :D Acum ca avenit vara totul e asa de liber,asa de mult timp pierdut pe filme si emisiuni, si chetii de-astea.Eu,personal, nu vrau sa spun ca "Nu e vara cea pe care am dorit-o" ,pentru ca toti spun asta,TOTI, e mai degraba un inceput de vara pasiv:D, Eu luna Iunie am cam stat mai mult pe acasa, nustiu de ce, dar aveam asa un dor sa stau acasa,si daca fac ceva,fac in casa... Insa mai sunt 2 luni in fata si nui motiv pentru intristare.
          Vara continua si timp liber la maxim,la fel continua, нет повода растраиватся.

             Astazi am privit un film care e foarte diferit de cele vizionate mai devreme, am vazut ca multi l-au privit si Why not?. Eu mai mult iubesc Comediile ca gen de film, insa asta este o drama,chiar. Filmul in sine se bazeaza pe o situatie cit se poate de reala, care indiferent de virstate poate cuprinde. Este vorba despre o pustoaica de clasa a 6-a,Akkie, care nu se teme de nimic, se bate cu baietii ,iubeste fotbalul.II este frica doar sa se indragosteasca ( ma rog:D ), ,In scurt timp ea e diagnosticata cu leucemie, insa....

             Filmul merita privit, cred ca o ora jumatate dintr-o zi libera este permisa,pentru vizionarea unui film.Si da filmul poate fi privit de toate categoriile de virste,inepind cu10-12 ani, deoarece sensul nu-l va intelege un pici de 6-8 anisori.Putin despre impresii. Actorii au fost foarte,foarte buni, rulurile jucate excelent, Iar regizorula facut o treaba fara de cuvinte: ) In general momentul cel mai impresionant si mai tragic,tinguitor si dureros e la...






You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M