Muzica: )

by - martie 10, 2014


        Eu sunt o mare fana a cintecelor, a muzicii in general! Muzicao ascult oriunde, cind am castile cu mine:D Adica ieri am fost la Chisinau, si castitile mele sunt stricate...:( si atitea am mai aflaaaaattt:D Doamne mai ceva ca la stiri..... De exemplu: -Lui Sergiu ii place de Catea;
                                               -Ca el trebuia sa se opreasca pe gagarina da s-a oprit cu o statie mai incolo;
                                               -Ca euro sa scumpit.
                                               -ca deputatii amagesc:D:D:D
Mda viata-i cruda fara casti si muzica ai ales print transporturi publice:D Cui i s-a mai intimplat asa ceva?Sper ca u-s unica:D Deci astazi vrau sa va postez ceva muzica care o ascult in fiecare zi si in fiecare ora:D







You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M