Копы в юбках :))

by - ianuarie 15, 2014

Zilele trecute am terminat temele repede (( ceea ce era foarte ciudat, pentru ca eu temele le fac in minim 6-7 ore dar nu-i pe asta))-eu nu-s o persoana normala!!!! DECI, afra veselie , focuri de artificiii, oameni care umblau de-a uratul...ceea ce mi s-a parut foarte straniu... erau oameni in virsta...si chiar reprezentau toate obiceiurile legate de Sf vasile. Eu care nu-s deprinsa cu "caprele" si "hai, hai" deci mi-a placut, mi-a placut foarte mult, chiar daca priveam de sus, era o priveliste frumoasa, din punct de vedere traditional , nu in fiecare zi vezi oameni imbracati in haine populare, care vin si ureaza cu toate instrumentele " pe cale de disparitie"......

        Deci, m-am abatut, dupa ce s-a terminat tot spectacolul chiar sincer, nu aveam ce face, si din nouuuu am cautat un film... SI am gasit... Am vrut sa privesc ceva mai deosebit, ceva Horror, sau triller, daarr mi-am amintit ca e noapte afara si eu tare greu adorm.

        Am gasit o combinatie dintre comedie si kriminal. daca sincer mi-a placut fiklmul pentru ca sint momente si din realitate, dar prezente sunt si ,rare, dar totusi sint momente din fictiune/fantstica:D adica cum naiba poti sa acorzi primul ajutor unui om daca se ineaca , taindu-i putin,putin gitul, si bagind un deget apoooi,un pai.....UNDE E LOGICA????:D:D:D:D:D

      Sint sigura ca Filmul Копы В Юбках l-ati vazut multi. Si daca nu datii un search pe google si priviti-l pentru ca e cevaaa:))  



You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M