10 lucruri despre mine

by - aprilie 14, 2017



     Bună, sper că nu ați uitat de mine.  Știu că sunt persoane care îmi urmăresc constant articolele , noile postări sau ,pur și simplu, dau refresh la pagină. Din cauză că * blogg-uiesc* deja de de câțiva anișori, nu am scris niciodată despre mine mai îndetaliat, așa că astăzi vreau să vă dezvălui  câteva din lucrurile care mă caracterizează, nuanțe și, probabil, bizarierii despre mine. Deci dacă ești interesat , rămâi cu mine :*


  1.  Sânt Alina, am 17 ani la moment și locuiesc acum în Moldova. Însă copilăria mea mi-am petrecut-o în altă țară și am venit aici abia la 7 ani , înainte de clasa I .
  2.   Sunt un meloman absolut. Ador să ascult noi melodii, vechi piese, chiar si opere simfonice, rar, foarte rar chiar , însă sunt momente  când spiritul ghidează creierul .
  3.   Îmi place să citesc, însă urăsc să fiu impusă, de exmplu  literatura școlară, nu-i nimic mai rău , pentru mine, decât operele românești studiate la lecțiile de literatură.
  4.   Dacă tot am ajuns la categoria cărți, foi, caiete - urăsc să fie îndoiate paginile sau colțurile, probabil nu este chiar normal, dar când observ o potențiala șansă de deteriorare a paginilor sunt distrusă moral, în special dacă sunt obiectele mele.
  5.   Ador să gătesc, chiar dacă, deseori , în locul rezultatului așteptat primesc un fail de volume mari, dar așa se învațăă, așa că de ce nu ? 😂 
  6.   Nu îmi place să arăt comun, dar , ahh, pantalonii negri sânt pur și simplu dragostea mea ( și , da, am foarte multe perechi)💜
  7.    Nu îmi plac filmele . Okay sunt unele care sunt destul de okay sau care cumva, cândva m-au afectat, însă nu pot înțelege cum și de ce ai pierde ore , zile, săptămâni privind filme  când timp de o oră jumătate-două, trei poți face ceva cu adevărat productiv pentru tine  fie el sport, carte, identificarea unui nou talent , precum muzica, gătit, dans, croșetat, meșterit... orice activitate care îți va fi benefică, de ce ai pierde timpul stând? Singură foarte rar mă pot impune să urmăresc vreo peliculă, deobicei dacă o fac e pentru că sunt cu cineva și nici atunci nu înțeleg vreo oarecare profunzime, nu ma afectează deloc.
  8.    Mă relaxez făcând curățenie, daaa- îmi place asta !
  9.    Am participat la FLEX la toate trei etape, însă am fost refuzată foarte tacticos, ceea ce ma amuzat cu adevarat. Coordonatorii mi-au trimis o scrisoare în care clar spuneau  că pentru programul de interschimb sunt necesari elevi cu o capacitate medie de cunoștințe și că nu pot trimite la studii , în principiu -de limbă, persoane cu un nivel înalt intelectual. 😂 Mulțumesc pentru apreciere , echipa FLEX! 😂
  10.    Sunt un introvert și urăsc să vorbesc cu persoanele a căror atitudine este respingătoare , cel puțin pentru mine.



                       Iată câteva lucruri noi, pe care probabil, mulți dintre voi nu le cunoșteau despre mine. Sper că se va realiza o oarecare conexiune între noi mult mai stabilă  💜


                       Cu drag, Alina

You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M