What to read? | October

by - octombrie 05, 2016



         Bună! Ce mai faceți?

         În sfîrșit a venit octombrie, o lună de studii e în urmă, deci a rămas cu o lună mai puțin , asta mă bucură. Pentru că îmi place să citesc, dar nu mă încumet să o fac mereu , din diverse motive, am hotărît să-mi planific lecturile . Un fapt care mă va motiva sa-mi încep și sa-mi termin lecturile cu brio este un nou articol pe blog, Luna asta-o motivatie mai speciala, din cauza ca am imprumutate carti deja de o luna si inca nu am inceput macar sa le rasfoiesc ( :D - obraznica). De multișor nu am lecturat ceva cu adevarat interesant , deci chiar sunt entuziasmata!

         Eu , din toată inima, sper că le voi citi și nu le voi amîna pe luna următoare, pentru că asta chiar va fi o adevarata surpare a sufletului, urăsc cînd fac asta, dar... o fac sistematic.

        Ca pentru început de cale, și pentru a reuși să combin temele, studiile, viața extrașcolară , plimbările (prin ploiță, că totuși e octombrie) și cititul, vreau să citesc doar două cărți în octombrie, care mi-au atras atenția din prima pe rafturile bibliotecii:


  •     "Lolita" de Vladimir Nabokov
  •      "Povestea tîrfelor mele triste" de Gabriel Garcia Marquez

        Sper că am ales cărțile potrivite. Voi ce spuneți?

     Ați reuțit să citiți măcar una din ele? Și ce ați planificat să mai citiți acest octombrie?


Chiar cred că voi reuți să îndeplinesc tot ce am planificat pentru aceasta lună și că cărțile nu mă vor dezamăgi.



You May Also Like

0 comentarii

I N S T A G R A M